Povestea mea...

Posted: luni, 15 martie 2010 by Maical in Etichete:
1

Da . Acesta este primul meu post din primul meu blog . Sa ma prezint : Am 35 de ani . Sunt casatorit . Am locuit timp de 3 ani in Canada ( de aici si numele ) . Nu am mai putut sa stau . Simteam ca ma sufoc intr-un oras plin de rahat . Si cand spun rahat , nu ma refer doar la rahatul in sine . Ma refer la toate institutiile , spitalele , scolile , soselele si mentalitatea de roman . De om prost. Pe sistemu ' : Ne mai baga astia inca doua taxe in plus . Eeee , lasaa maa , ca stie Base ce face . Mergem pe '' laba'' lui . Ma veti intreba de ce am revenit in tara . Nu am facut-o deloc intentionat . Aveam niste probleme personale . Dupa ce mi le-am rezolvat , am mai pierdut timpul pe aici , banii incet , incet se duceau . Mi-am luat un job , bine platit si la ora actuala . Asa ca , am preferat sa raman aici , langa familia mea . Intre timp , m-am insurat si am ,,trantit'' si un copilas ( un baiat ,in varsta de cinci anisori ) . Ei bine , asta este un capitol din viata mea . Va multumesc pentru atentie si sper sa ne intelegem cat mai bine . Incaodata , multumesc .

1 comentarii:

  1. Anonim says:

    test comentariu